Continental TractorMaster

Continental TractorMaster

Continentalin maatalousrenkaat jälleen markkinoilla

Continentalilla on pitkä kokemus maatalousrenkaiden valmistajana. Continental oli ensimmäisiä pneumaattisten traktorirenkaiden valmistajia Euroopassa vuonna 1928. Siitä lähtien Continetal on kehittänyt toistuvasti innovatiivista tekniikkaa, tuotteita ja ratkaisuja maataloudelle.

Vuonna 2017 Continental palasi maataloustoimintaan lanseeramalla täysin uuden valikoiman.

Teknologia edellä          

N.flex-teknologia

1) Ainutlaatuinen N.flex-teknologia

Renkaan rungon patentoitu materiaali on kehitetty kestämään iskuja. Tämä varmistaa pitkäaikaisen kestävyyden ja renkaan muodon säilymisen, mukavan ajokokemuksen varmistamiseksi. Ei ”flat spot” ilmiötä, joka mahdollistaa tasaisen kyydin ilman pomppimista renkaan koko elinkaaren ajan.

› N-Flex-nailonrunko suojaa ulkoisilta vaurioilta.

› Hyvä kestävyys. Rungon rakenne vaimentaa iskujen energian murtumatta.

 

Innovatiiviset reunavaijerit

Reunavaijeri on oleellinen osa rengasta, sen pitäessä renkaan vanteella. Yhdestä teräslangasta muodostettu reunavaijeri on kestävä, kompakti ja pitää muotonsa.

2) Kuusikulmainen reunavaijeri

Kuusikulmainen reunavaijeri on kehitetty erityisesti leikkuupuimureiden eturenkaisiin.

› Renkaan runkokudokset kietoutuvat täydellisesti reunavaijerin ympärille, mikä parantaa voimansiirtoa ja tuo enemmän lujuutta.

3) Suorakulmainen reunavaijeri

Suorakulmaisen reunavaijerin rakenne on optimoitu traktorinrenkaiden ja nelivetoisten leikkuupuimureiden taka-akseleiden korkeisiin vääntömomentteihin.

› Tukeva ja kompakti reunavaijeri varmistaa korkean vääntömomentin vanteelta renkaalle ja se pitää muotonsa vaativassakin käytössä.

 

D.fine-kosketuspintateknologia

D.fine-kosketuspintateknologian ansiosta renkaan kosketuspinta-ala on merkittävästi suurempi kuin vakiorenkaalla, mikä lisää renkaan ajokilometrejä ja parantaa pitoa pellolla.

 

4) Limittäiset kuviorivat

Edut tiellä:

› Pienempi resonointi tekee ajosta tasaisempaa ja mukavampaa

5) Kuviorivan pohjan optimoitu muoto

Edut:

› Väsymyskestävyys ja vähentynyt murtumisriski

› Optimaalinen itsepuhdistuvuus

› Vetokyky

6) 5 % suurempi kuviorivan pinta-ala verrattuna vakiorenkaaseen

Edut pellolla:

› Korkea vetokyky

Edut tiellä:

› Pidempi elinikä

7) Vahvat kuviorivat

Edut pellolla:

› Vakaus ja polttoainetaloudellisuus